piątek, 19 kwietnia 2013

Monochromatycznie

Witajcie :)

Dzisiaj moja kolej na pokazanie, jak ja pracuję z papierami ScrapAndMe.

Zrobiłam monochromatyczną, romantyczną, delikatną karteczkę z głównym elementem ozdobnym - motylem. Warstwowo nałożyłam na siebie przeszyte i poszarpane na brzegach papierki i ułożyłam ozdobne elementy - białe i malowane na złoto. Delikatności karteczce dodaje też drobny akcent - maleńkie perełki na przeciwległych rogach kartki.


Do wykonania tej karteczki wybrałam moje ulubione papierki z kolekcji SweetDream :)
Baza kartki wykonana jest z papieru SweetDram #05, warstwy to naprzemiennie ułożone SweetDream #06 i SweetDream #07.

Jak Wam się podoba efekt końcowy?

Przypominam, że do niedzieli do północy możecie jeszcze zapisywać się na nasze candy:


Pozdrawiam gorąco i życzę miłego dnia :))

Aneta.

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)