piątek, 16 stycznia 2015

Kochanym Dziadkom

Zbliża się Dzień Babci i Dziadka, więc pora na kartki z tej okazji. Ja zrobiłam dziś kartkę dla obojga Dziadków, dlatego jej kolorystyka jest taka uniwersalna, nie tylko brąz dla dziadka, ale też odrobina turkusu dla Babci, kwiaty, szary sznurek, i buton ze słodkimi papużkami - nierozłączkami :) 





Ze sklepu ScrapAndMe wykorzystałam:
     


Chciałabym Wam tez przypomnieć o MEGA promocji w sklepiku ScrapAndMe - to ostatnia i jedyna szansa na upolowanie papierów i innych drobiazgów w naprawdę atrakcyjnej cenie!! Został ostatni tydzień promocji, więc się spieszcie!!!


Pozdrawiam Was serdecznie
vairatka

2 komentarze:

  1. Prześliczna kartka. Bardzo podoba mi się ten zestaw kolorystyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki tworzysz. Od zawsze podziwiam ludzi, którzy robią scrapbookingiem bo mi jakoś to nie wychodzi. Sporo kasy zmarnowałam już na papiery i dziurkacze. Pomysł na taką kartkę pozwolę sobie zachować w pamięci, chociaż dzień dziadka dopiero za rok;) U Ciebie jest tak ładnie i równiusieńko:)
    Ja z kolei wolę biżuterię.Jak będziesz miała chwilę to zajrzyj: http://natdesgn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)