sobota, 29 października 2016

Porto - albumik na wspomnienia!

Dzień dobry!

Kiedy ukaże się mój post, będę siedziała w pracy a Porto będzie już tylko wspomnieniem :). 

Ale jadę przygotowana, bo zrobiłam mały albumik na bazie kopert, w którym możemy zatrzymać kilka z naszych wspomnień- bilety, zdjęcia, notatki z podróży.

Jako bazę użyłam trzech kopert, które złożyłam na połowę, a całość została sklejona za pomocą washi tape:

 






Papiery z tej kolekcji ogromnie przypominają mi portugalskie azulejos- kafelki, które można zobaczyć tam niemal na każdym kroku - zdobią i fasady i wnętrza budynków:








Nie mogę się już doczekać naszych zdjęć, które wkleję do mojego mini albumu :). Do zrobienia  tego projektu użyłam papierów z kolekcji Two faces.


 

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę dobrego weekendu
Asia




2 komentarze:

  1. Rewelacyjny albumik. Super pomysł z tymi kopertami. A papiery faktycznie przypominają trochę ich kafelki. Życzę udanego weekendu 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)